ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ: запрацював кабінет страхувальника


З жовтня 2018 року на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (надалі – веб-портал) запрацював кабінет страхувальника (роботодавця).
Для перегляду інформації, яка розміщена в кабінеті страхувальника необхідно пройти реєстрацію на веб-порталі за допомогою електронного підпису.
Після проходження реєстрації можна переглянути наступну інформацію:
– відомості щодо «Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зокрема зауваження щодо звітів та рекомендації щодо усунення недоліків;
– інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу.
— для здійснення додаткового контролю щодо зарахування страхового стажу працівників у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.
Звертаємо увагу страхувальників на функцію, яка необхідна для правильного розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності. Так, у страхувальника з’явилась можливість самостійно отримувати електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» своїх працівників (Додаток 9), а також по кожній застрахованій особі, яка перебуває в трудових відносинах із страхувальником, є можливість сформувати форму ОК-7.
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України – сучасний спосіб отримання інформації дистанційного обслуговування фізичних та юридичних осіб за допомогою сучасних електронних сервісів без особистого звернення до управління.

Марина Сєрських, начальник відділу
супроводження інформаційних систем
та електронних реєстрів № 10

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *