Дистанційне обслуговування осіб, які звертаються до Павлоградського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області


 

Павлоградське об’єднане управління Пенсійного фонду України Дніпропетровської області надає інформацію про зміни графіку роботи приймалень громадян та інформацію щодо діючих телефонних ліній („гарячих” телефонних ліній), за якими надаються консультації громадянам.

Консультації за „гарячими” телефонними лініями надаються п’ять днів на тиждень окрім вихідних (субота, неділя) та святкових днів: понеділок – четвер з 8.00 до 17.00, у п’ятницю з 8.00 до 15.45 за телефонами:

  • Павлоградський відділ обслуговування громадян: (0563) 20 29 70; 20 27 53;
  • Тернівський сектор обслуговування громадян: м.т. 099 476 52 65;
  • Юр”ївський сектор обслуговування громадян: (05635) 5 11 37 ; 5 15 56.

Під час дистанційного обслуговування громадян інформація з обмеженим доступом, включаючи відомості з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, електронної пенсійної справи або інші повідомлені особою відомості для призначення, перерахунку пенсії, поновлення виплати раніше призначеної пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, інформація про місце проживання, номер облікової картки застрахованої особи, особою, яка здійснює опрацювання (розгляд) звернення, не наводиться.

 

 

Начальник Павлоградського відділу

обслуговування громадян                                                                                      Г.В.Коваленко

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *