Куди звертатись, якщо зникло світло через негоду?

Грози та пориви вітру є частою причиною відключення електроенергії – спрацьовує автоматична система захисту ліній електропередачі, можуть бути пошкоджені мережі та інші об’єкти. Електропостачальник YASNO нагадує: у разі таких аварійних ситуацій жителям Дніпропетровщини необхідно звертатися до оператора системи розподілу (ОСР), до електромереж якого підключений будинок.     

Часом після раптового відключення світла або при нестабільній напрузі у мережі жителі області помилково направляють звернення електропостачальнику YASNO, який виконує лише такі функції:

·       здійснює розрахунки та нарахування за електроенергію;

·       приймає оплату від клієнтів;

·       консультує з питань електропостачання та енергоефективності;

·       пропонує жителям Дніпропетровщини енергоефективні товари та послуги, сонячні панелі, домашні зарядні станції для електромобілів.

Але усі технічні питання електропостачання слід адресувати ОСР, до мереж якого підключений будинок. На Дніпропетровщині це «ДТЕК Дніпровські електромережі», ПрАТ ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія», АТ «Укрзалізниця»Їхні функції:

·       відповідають за технічний стан мереж, проводять ремонтні роботи, у тому числі в наслідок аварій через негоду;

·       забезпечують стабільність напруги;

·       здійснюють підключення та відключення об’єктів;

·       виконують роботи з лічильником (заміна, опломбування, параметризація) та приймають їх показання.    

«ОСР та постачальник електроенергії YASNO виконують різні функції. Тому в залежності від питання звертатися необхідно до однієї з компаній», — сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *