Посилення карантину: топ-5 питань про електропостачання

Електропостачальник YASNO наразі обслуговує клієнтів виключно дистанційно, аби вони залишалися вдома, піклуючись про своє здоров’я та безпеку своїх рідних. Жителі Дніпропетровщини можуть отримати консультацію на сайті компанії, через її сторінку у Facebook, електронну пошту, за телефоном контакт-центру або додатковими номерами енергоофісів.

Електропостачальник YASNO розповів, які звернення надходять від клієнтів у період карантину, та дав відповіді на найпоширеніші запитання.

·         Ми дотримуємося карантинних заходів, виходимо з дому у разі нагальної потреби. Як сплатити за комунальні послуги?

Розрахуватися за електроенергію можна без візиту до відділення банку чи Укрпошти. Зі свого комп’ютера чи смартфону скористайтеся Особистим кабінетом на сайті yasno.com.ua, мобільним додатком Dnipro YASNO, інтернет-банкінгом (ПУМБ Online, Приват24 тощо) чи платіжними системами (iPay, Portmone, PayHub тощо).

  • Мої рідні не користуються інтернетом. Як їм передати показання електролічильника?

Допоможіть літнім людям у цьому питанні. Підключіть до свого Особистого кабінету декілька особових рахунків. Тоді ви зможете передавати показання та сплачувати рахунки за своїх батьків та рідних похилого віку.   

Проте навіть без входу до Особистого кабінету повідомити дані приладу обліку можна на головній сторінці сайту YASNO, натиснувши кнопку «Передати показання лічильника».

Крім того, постачальник YASNO приймає показання за телефоном (056/067/050) 770-11-55. Натиснувши цифру «3» це можна зробити через автовідповідач без з’єднання з оператором. 

  • Чи змінилися тарифи на електроенергію на час карантину? Чи продовжує діяти «нічний» тариф для власників двозонних лічильників?

Тарифи для населення встановлюються державою та залишаються без змін. Власники двозонних лічильників, як і раніше, можуть сплачувати вдвічі менше за електроенергію, що споживається з 23:00 до 7:00. Замовити енергоефективний набір Розумний Watt з двозонним лічильником наразі можна зі знижкою 15%. Послуга заміни лічильника «під ключ», що входить до набору, буде надана після завершення карантину.    

  • Вдома зникло світло. Куди звертатись?

Нагадуємо, що з питань відсутності електропостачання, аварійних відключень, ремонту електромереж, нестабільної напруги необхідно звертатися до оператора системи розподілу, до мереж якого підключений будинок. У Дніпропетровській області це «ДТЕК Дніпровські електромережі», «ПрАТ «ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія» (ЦЕК), АТ «Укрзалізниця». Їх контакти розміщені на сайті YASNO.

  • Я власник бізнесу. Як надати постачальнику акт про використану електроенергію, якщо енергоофіси призупинили очний прийом клієнтів?

Юридичні клієнти можуть отримати весь спектр послуг дистанційно. Спілкування з фахівцями YASNO відбувається телефоном та електронною поштою, що додатково виділені для кожного енергоофісу. Клієнтам, які не мають можливості надіслати акти про використану електроенергію на email, рахунки будуть сформовані на основі середньодобового споживання.

«В умовах карантину електропостачальник YASNO продовжує надавати якісний сервіс в повному обсязі. Завдяки дистанційному обслуговуванню, яке ми постійно вдосконалюємо, ми допоможемо вирішити будь-яке питання з електропостачання та енергоефективності максимально швидко, зручно та безпечно для кожного клієнта», – сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *