На період карантину електропостачальник YASNO рекомендує віддавати перевагу дистанційним сервісам

У зв’язку з оголошенням карантину в Україні постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO звернувся до клієнтів з проханням вирішувати більшість питань за допомогою дистанційних сервісів.

«Дистанційні сервіси допомагають зберігати час, кошти, спокій та здоров’я, особливо, якщо мова йде про карантин. Ми піклуємося про наших клієнтів та створили достатньо можливостей для того, щоб вирішувати питання з постачання електроенергії та енергоефективності дистанційно за пару хвилин без черг та зайвих поїздок», — сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.

Розрахуватися за електроенергію без комісії або передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари можна:

  • через Особистий кабінет на сайті YASNO;
  • за допомогою мобільного додатку Dnipro YASNO;
  • у приватних повідомленнях нашої Facebook-сторінки;
  • електронною поштою: dp@yasno.com.ua;
  • телефоном за номерами: (056/067/050) 770-11-55;

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *