Вчасно передані показники лічильника допоможуть заощадити при сплаті рахунків за електроенергію

 

Дніпро, 27 лютого 2019 року

«Дніпровські енергетичні послуги» нагадують: фіксувати показники лічильника потрібно 1 числа кожного місяця та передавати до 5 числа

Клієнти, які вчасно передають показники лічильника, сплачують за фактично спожитий об’єм електроенергії. В іншому випадку – нарахування здійснюються по середнім показникам за останні місяці. Відтак, дані в платіжці можуть відрізнятися від реального споживання.

Щоб сума у квитанції була точною, а клієнт не переплачував, важливо регулярно повідомляти показники лічильника. Це можна зробити за декілька хвилин одним зі зручних способів:

  • через Особистий кабінет на сайті dnep.com.ua, де після внесення показників клієнт відразу бачить нараховану до сплати суму
  • через сторінку «Дніпровських енергетичних послуг» у Facebook, написавши особисте повідомлення та зазначивши номер особового рахунку та показники лічильника
  • за телефоном контакт-центру: (056) 770-11-55, (050)770-11-55, (067)770-11-55

«Чим частіше клієнт повідомлятиме актуальні показники лічильника станом на початок місяця, тим більш точними будуть нарахування за спожиту електроенергію», — сказав Юрій Федько, директор компанії «Дніпровські енергетичні послуги».

Якщо клієнт своєчасно не повідомив показники лічильника та не згоден із нарахуваннями в платіжці, він може скоригувати дані. Для цього через Особистий кабінет потрібно занести реальний об’єм споживання, після чого буде сформовано новий рахунок, а усі подальші нарахування будуть більш коректними.

 

За додатковою інформацією представники ЗМІ можуть звертатися за адресою:

PR@dnep.com.ua.   

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *